2013. augusztus 14., szerda

DXN átverés?






Örülök, hogy érdeklődsz a DXN termékeivel, az üzleti lehetőséggel, és a céggel kapcsolatban.

Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy ugyan azok a gondolatok járnak a fejedben a soraim olvasása közben, mint annak idején nekem is, amikor hasonló témájú bejegyzést kerestem.

Igen.

Mi emberek sokszor érdekesen és fordítva gondolkodunk.

Keresgélünk az Interneten.

Találunk valami érdekeset.

99,9%-ban pozitív információt találunk, mégis az a 0,1% nem hagy nyugodni.

Arra a pici százalékra kell valami negatívum, valami ellenpélda, amibe bele tudunk kapaszkodni.

Azért merem ezt leírni, mert én is így gondoltam, amikor hasonló témájú bejegyzést kerestem.

Joggal kérdezheted.



Nos akkor mi a helyzet?


A DXN átverés, vagy sem?


Ennek a megválaszolására hoztam létre ezt az oldalt.

Kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése